Socio-emoční učení v 5.A

Socio-emoční učení v 5.A

4.3.2025 Vyp Od Bednarzová

Třída 5.A v rámci socio-emočního učení prošla  programem vedeným metodikem prevence, jehož cílem bylo naučit žáky lépe porozumět emocím a jejich projevům. Během tohoto interaktivního programu si žáci připomněli, jak emoce vypadají, jak je projevujeme a jaký význam má řeč těla při vyjadřování pocitů.

Program zahrnoval různé aktivity, včetně hraní rolí a her, které pomáhaly žákům uvědomit si, jak se například cítí jejich spolužáci, kterým je ubližováno. Jednou z her byla „Ozvěna emocí,“ kde páťáci napodobovali a předváděli, jak se emoce odrážejí v řeči těla. Tento zážitek posílil jejich schopnost rozpoznávat emoce u ostatních a uvědomit si význam neverbální komunikace. Další aktivitou byla hra „Jak se budeš cítit, když…,“ kde jsme diskutovali a popisovali, jaké emoce může člověk pociťovat v reakci na jednotlivé situace.

Mgr. Veronika Tobolová, školní metodik prevence

Facebooklinkedin