INFORMACE K DISTANČNÍ VÝUCE
15.10.2020- Od pondělí 19.10.2020 bude probíhat distanční výuka dle upraveného RH (rozvrh hodin), který žáci během zítřka dostanou od svých třídních učitelů, do té doby individuálně podle informací vyučujících
- Upravený Školní řád a RH byl sestaven podle Metodického doporučení pro vzdělávání distančním způsobem vydaného MŠMT dne 23.9.2020
- Žáci budou vzděláváni online podle RH a pokynů vyučujících, to však neznamená, že budou v dané předmětu pracovat pouze tu danou hodinu, dále budou pracovat samostatně a vypracované úkoly budou s učiteli komunikovat jinými formami
- Začátky jednotlivých hodin online jsou upraveny na 8:30, 9:30, 10:30 a 11:30 – délku hodiny určuje vždy učitel
- Výukou online se rozumí synchronní výuka (spojení obrazem- notebook, telefon apod.) a asynchronní výuka (spojení prostřednictvím zasílání studijních materiálů a úkolů)
- Při distanční výuce je nepřipojení se k on-line přenosu považováno za absenci, pokud s žákem či jeho zákonným zástupcem nebyl individuálně dohodnut jiný způsob zapojení
- Pro omlouvání absencí při distanční výuce platí totéž, jako pro prezenční vzdělávání.
- Zapůjčení školních notebooků bude možné až po proběhnutí výběrového řízení a jejich dodání vybranou firmou a bude podléhat pravidlům o zapůjčení školního majetku.
Škola může zapůjčit tuto techniku v odůvodněných případech žákovi za podmínek stanovených ve Smlouvě o zápůjčce, např. je nutné mít připojení k síti, je třeba dbát na pravidelné zapojení žáka do on-line synchronní a asynchronní výuky, rodič nebo ZZ pak mimo jiné zodpovídá za ztrátu nebo poškození techniky a je povinen škodu nahradit.
- Technické problémy řešte s p.uč. Kaletou – kaleta@kestud.cz, tel – 778 536 661
- Výchovná poradkyně bude mít konzultační hodiny v pátek dopoledne – kozubková@kestud.cz
(osobní schůzky jsou možné, ale vždy po předchozí individuální domluvě)
- VEŠKERÉ DOTAZY A PŘÍPADNÉ PROBLÉMY ŘEŠTE S TŘÍDNÍMI UČITELI
Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Vedení školy